Van Venlo naar Bangkok - Reisverslagen van Luuke Wijnen - WaarBenJij.nu Van Venlo naar Bangkok - Reisverslagen van Luuke Wijnen - WaarBenJij.nu

Van Venlo naar Bangkok

Mijn aller eerste reis buiten Europa, "Ach dan maar direct 5 maanden..", was de eerste gedachte die in me opkwam. Ik kreeg namelijk de mogelijkheid vanuit school een stage te lopen in Bangkok, de hoofdstad van Thailand. "Waarom niet?" schoot er door mijn hoofd, ik ben toen direct opzoek gegaan naar bedrijven, wat achteraf toch best lastig was. Na zo'n 50 mailtjes naar 50 verschillende bedrijven, bleek er toch een bedrijf geïnteresseerd te zijn genaamd: A-list.
A-list een jong bedrijf dat werkt voor 7 nationale en internationale merken: ALFRED DUNHILL | BOUDOIR BY DISAYA | DISAYA | JIMMY CHOO | SOMETHING BOUDOIR | THE ONLY SON | VALENTINO.
Onze taak (ja ik spreek in meervoud, want een mede studente genaamd Fieke gaat samen met mij het team versterken) binnen het bedrijf is nog niet heel duidelijk. Wel weten we dat we Visual Merchandising gaan doen. Maar voor de rest is het nog best een groot vraagteken. Ondanks we niet precies weten wat we er gaan doen hebben we er wel al heel veel zin in.


Recente Reisverslagen:

Luuke

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3951

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2014 - 16 Januari 2015

Van Venlo naar Bangkok

14 Augustus 2014 - 16 Januari 2015

De eerste week

14 Augustus 2014 - 16 Januari 2015

Maand 1

Landen bezocht: